Monday 19 August 2013

surat akuan bujang -DOKUMEN RASMI



salamm :)

penat je aku menggoogle-google contoh surat akuan bujang dari minggu lepas. pg tadi sampai je ofis, rajinkan diri menaip surat akuan bujang berdasar kan contoh yg aku google.
ceit,pas semangat menaip aku pun print lah, pastu tanya akak tmpt keje aku ni, surat akuan bujang ni nak kasi bos sign blh ke? pastu trs die jawab sambil berkerut-kerut.
die tanya aku,ni surat akuan bujang untuk kahwen ke? aku pun iye kan lah.
pastu die tpk dahi sambil cakap.
surat akuan bujang untuk kita HR yang buatkan.
hahahahaha, aku rasa nak nangis weyh sebab terasa kebodohan diriku ternampak sikit. haha.
so aku terus call HR and mintak dia buatkan aku surat akuan bujang :) settlee !
tapi sekarang kene buatkan surat utk cik abg sebab die keje sendiri.
nanti bg ketua kampung die je yg copkan :) settle jugak :) sekarang boleh tumpukan utk HIV test jela.
senang keje kami bile dah siap sume yg penting ni skrg. untuk contoh surat bujang tu aku ta dpt lah tunjuk kan sebab aku pun ta buat lagi. hahah.
nanti pas da settle sume dokumen ni blh lah aku terangkan satu-satu.

No comments:

Post a Comment