Thursday 19 September 2013

projek DIY : centerpiece


assalamualaikum :)

Alhamdulilah, HIV test sudah selesai dengan jayanye pada hari selasa hari tu. lega, lepas ni aku nak start betul2 kerja kawen yg aku nak diy. okayy, yang 1st sekali aku nak siap kan centerpiece utk rumah aku. hihihi.

centerpiece aku mengikut warna tema majlis. iaitu hijau firus. centerpiece ni simple je, bahan asas doily paper. ngeh2.

baru pas print tulisan. malam kang boleh lah start main gunting2 dan tampal. tasaba plak nak blk. hahah.

doily paper pun aku beli masa pas HIV test ritu. kat DIY. 90 sen je, aku beli lidi sekali. cume bende yg nak sokong centerpiece tu nanti yg aku ta sure skang ni. nak gune botol atau pasu kecik je. nanti pk la plak. hahah.

bahan-bahan projek diy malam ni



: doily paper


: riben


: lidi

dan tulisan walimatul urus aku dan encik tunang :))

hope dapat lah macam mana yang aku na. hihih :)

k papai :*

*nanti kalau ade kelapangan aku tunjuk hasilnya k :))

No comments:

Post a Comment