Friday 13 September 2013

89 days to go ~~(menghitung detik penuh debaran)

assalammualaikum :)

Tittle tu gempak kan, gempak ta gempak lah yg penting aku pun tatau ape yang aku rasa sekarang. takut banyak,kelam kabut banyak,happy lagi banyak. nak kahwin dah wei. hahaha. hati ni ta senang je bile tangok kalendar. dulu rileks je,skrg mmg taley na besenang lenang sangat,.

tambaH plak tgk jumlah angka countdown lagi lah gelabah. haha, dulu beratus skrg tinggal puluh je. cuak weyh. tapi tape, banyak yg membantu aku dikala ni. tu yang best.

sebenarnya ramai cakap dalam satu majlis kahwin tu mesti akan ada sesuatu yg kite rancang akan ta berapa menjadi. redha jelah. haha. sebenarnye hati ngah merajuk ngan en tunang. seminggu ni terasa diabaikan betul ! sms jarang, kol tade. sob sob sob. sedihhh ! yang lawaknye aku tau ngah busy tp aku nih seolah ta memahami die yg sedang penat. bukan tanak paham tp die pun buat aku macam ta wujud plak. skrg ni aku tengah merajuk lagi. eh? betul ke aku nak kawin ngan en tunang ni ? soklan minta kaki lak. hahah . k lah aku pun da tatau aku merepek ape. kbai~~



No comments:

Post a Comment